Specjalistka / Specjalista w Biurze Organizacji i Zarzadzania Obsługą Klienta w Kanałach Zdalnych

PGE Dystrybucja S.A. Centrala
Lublin
PGED-CE-49-2025

Twój zakres obowiązków:

  • analiza potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie obsługi klientów w kanałach zdalnych,
  • analiza, optymalizacja i dokumentowanie procesów obsługowych realizowanych w zdalnych kanałach kontaktu,
  • monitorowanie efektywnosci i jakości Obsługi klienta w kanalach zdalnych,
  • wsparcie użytkowników w zakresie działania systemów klasy CRM i CC,
  • udział w tworzeniu materiałów szkoleniowych i instrukcji użytkownika,
  • współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi klasy CRM i/lub CC - wspierających obsługę klienta w kanałach zdalnych,
  • Umiejętność zbierania i analizowania wymagań biznesowych,
  • Znajomość zagadnień z zakresu CX (Coustomer Experienece), UX, journey maping i mierników satysfakcji klienta,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności arkuszy Excel,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, mile widziane, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, dyspozycyjność.

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: