Specjalistka / Specjalista w Biurze Organizacji i Zarzadzania Obsługą Klienta w Kanałach Zdalnych
PGE Dystrybucja S.A. Centrala
Lublin
PGED-CE-49-2025
Twój zakres obowiązków:
- analiza potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie obsługi klientów w kanałach zdalnych,
- analiza, optymalizacja i dokumentowanie procesów obsługowych realizowanych w zdalnych kanałach kontaktu,
- monitorowanie efektywnosci i jakości Obsługi klienta w kanalach zdalnych,
- wsparcie użytkowników w zakresie działania systemów klasy CRM i CC,
- udział w tworzeniu materiałów szkoleniowych i instrukcji użytkownika,
- współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w obsłudze narzędzi klasy CRM i/lub CC - wspierających obsługę klienta w kanałach zdalnych,
- Umiejętność zbierania i analizowania wymagań biznesowych,
- Znajomość zagadnień z zakresu CX (Coustomer Experienece), UX, journey maping i mierników satysfakcji klienta,
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności arkuszy Excel,
- Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność,
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, mile widziane, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, dyspozycyjność.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.
Aplikuj na to stanowisko
Udostępnij tę ofertę: